План проекту
Шаблон Плану вивчення теми
Календар
Блог
План впровадження проекту
Дома закріплюємо вивчене
Шаблон Плану вивчення теми
Автор
Модуль 1. Заповніть всі відомості про себе та навчальний заклад,
в якому ви працюєте
|
||||||||||
Ім’я, по-батькові та прізвище
|
|
|||||||||
Назва навчального закладу
|
|
|||||||||
Місто, село, район, область
|
|
|||||||||
Відомості
про тренінг
Модуль 1. Заповніть всі відомості про тренінг
|
||||||||||
Дати проведення тренінгу
|
|
|||||||||
Тренери
|
|
|||||||||
Місце проведення тренінгу
|
|
|||||||||
Опис
навчальної теми
|
||||||||||
Назва
|
||||||||||
Впишіть
творчу назву теми
|
||||||||||
Стислий опис
|
||||||||||
Коротко
(3-5 речень) опишіть навчальний
проект, вказавши клас , назву теми з програми, основні види діяльності учнів,
можливі учнівські ролі, які передбачаються у сценарії проекту та продукти діяльності учнів в проекті.
|
||||||||||
Предмет, навчальна тема
|
||||||||||
Вкажіть основний навчальний предмет, для вивчення
якого ви будете розробляти цю навчальну тему. Зазначте тему, як вона зазначена
в навчальних програмах та Державних
освітніх стандартах. Зазначте також інші навчальні предмети, яких стосується вивчення
цієї теми.
*Примітка
Можливі
варіанти використання проектів з виховної роботи
|
||||||||||
Клас
(вікова категорія)
Запишіть
клас та вік учнів
|
||||||||||
Вкажіть клас, вік учнів
|
||||||||||
Приблизний час
вивчення теми
Запишіть орієнтовний час вивчення теми
|
||||||||||
Наприклад:
Вісім 45-хвилинних уроків, або 6 тижнів, або 3 місяці тощо
|
||||||||||
Освітні засади
|
||||||||||
Навчальні програми
|
||||||||||
В цьому
розділі повинні міститися пріоритетні, головні навчальні цілі , яких ваші
учні мають досягти (а не торкатися), та які ви маєте і можете оцінити
наприкінці вивчення цієї теми.
|
||||||||||
Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів
Доповнюйте,
змінюйте навчальні цілі в кожному наступному модулі.
|
||||||||||
Сформулюйте
пріоритетний перелік навчальних цілей щодо вивчення змісту та формування навичок, які будуть
оцінені та які мають бути сформовані в учнів після виконання проектів.
|
||||||||||
Основні запитання
Запишіть
перший варіант Ключового, Тематичних та Змістових запитань. Переглядайте та
вдосконалюйте їх за необхідності в наступних модулях.
|
||||||||||
Ключове
запитання
|
Широке, об’єднуюче, проблемне запитання, яке може встановити зв’язки
між декількома навчальними предметами
чи темами
|
|||||||||
Тематичні
запитання
|
Провідні запитання для учнівських проектів, що спрямовують дослідження
|
|||||||||
Змістові
запитання
|
Фактичні запитання з теми
|
|||||||||
План оцінювання
|
||||||||||
Графік оцінювання
|
||||||||||
На початку
проекту
|
Впродовж
роботи над проектом
|
Наприкінці
роботи над проектом
|
||||||||
Впишіть методи оцінювання, які допомагають
визначити попередні знання, уміння, навички та ставлення учнів, їх, ставлення та можливі неправильні уявлення
щодо теми
|
Впишіть інструменти оцінювання, які
допомагають визначити попередні знання та навички учнів, їх уміння, ставлення та можливі неправильні уявлення
щодо теми
|
Впишіть методи оцінювання, які допомагають
визначити навчальні потреби учнів, а також відслідковувати їх прогрес у
навчанні, перевірити розуміння, а також заохотити до пізнання особливостей
власного мислення, само керування у навчанні та співпраці
|
Впишіть інструменти оцінювання, , які
допомагають визначити навчальні потреби учнів, а також відслідковувати їх
прогрес у навчанні, перевірити розуміння, а також заохотити до пізнання
особливостей власного мислення, само керування у навчанні та співпраці
|
Впишіть методи оцінювання, які допомагають
визначити рівень розуміння вивченого, навички
учнів, які вони отримали в результаті роботи над проектом; а також
заохотити учнів до подальшого пізнання своїх особливостей мислення, визначити
подальші навчальні потреби учнів та спонукати їх до подальшого навчання
|
Впишіть інструменти оцінювання, які
допомагають визначити рівень розуміння вивченого, навички учнів, які вони отримали в результаті
роботи над проектом; а також заохотити учнів до подальшого пізнання своїх
особливостей мислення, визначити подальші навчальні потреби учнів та
спонукати їх до подальшого навчання
|
|||||
Методичні засади
|
||||||||||
Попередні знання та навички
|
||||||||||
Які
знання повинні вже мати учні, якими комп’ютерними та іншими навичками учні
мають володіти перед тим, як вони почнуть працювати у проектах
|
||||||||||
Діяльність
учнів
o
Записати, які дослідження виконують учні при вивченні
теми.
o
Записати, як учні використовуватимуть Інтернет
при вивченні теми, виконанні проектів .
o
Описати, як здійснюватиметься диференціація
навчання в ході вивчення теми, формуватиметься і оцінюватиметься
самоспрямованість учнів у навчанні та відслідковується їх прогрес у навчанні.
|
Діяльність вчителя
o
Записати, як здійснюється з’ясування навчальних
потреб учнів, що базується на вивченні їх попередніх знань, вмінь і навичок.
Як вступна презентація допоможе з’ясувати навчальні потреби учнів.
o
Після створення вчителем прикладу учнівської
роботи записати про те, як учні його використовуватимуть в якості прикладу
для створенні власних робіт.
o
Записати, як відбуватиметься оцінювання учнівських
комп’ютерних робіт, їх діяльності в ході виконання проектів.
o
Описати, як здійснюватиметься фасилітація
навчального процесу, які будуть учням надані інструкції та вказівки для
допомоги їх навчанню.
|
|||||||||
Матеріали та ресурси
|
||||||||||
Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)
|
||||||||||
Комп’ютер (и)
Цифровий фотоапарат
Доступ до Інтернету
|
Лазерний диск
Принтер
Мультимедійний проектор
Сканер
Телевізор
|
Відеомагнітофон
Відеокамера
Обладнання для відео конференцій
|
||||||||
Програмне забезпечення (відмітьте необхідне)
|
||||||||||
Програма для роботи з базами даних/ електронними таблицями
Програма для створення публікацій
Програма для електронної пошти
|
Програма для роботи із зображеннями
Програма для створення комп’ютерних презентацій
|
Програма для роботи з Інтернетом
Програма для розробки
веб-сторінок
Програма для роботи з текстами
Інше
|
||||||||
Друковані
матеріали
|
Підручники, посібники, художня література, довідники,
енциклопедії, інструкції тощо.
|
|||||||||
Обладнання
|
Основні матеріали,
предмети, які необхідно замовити або зібрати чи придбати для виконання вашого проекту.
|
|||||||||
Інтернет-сервіси
|
Smore,
Padled,Mind the Graph
|
|||||||||
Інтернет
ресурси
|
Адреси веб-ресурсів,
які знадобляться для виконання навчальних проектів та вивчення теми
|
|||||||||
Інші
ресурси
|
Запрошені експерти, наставники, учні інших класів, члени громади, батьки;
поїздки та екскурсії тощо.
|
Блог
План впровадження проекту
Дома закріплюємо вивчене
Комментариев нет:
Отправить комментарий