Матеріали вчителя

План проекту

Шаблон Плану вивчення теми

Автор
Модуль 1. Заповніть всі відомості про себе та навчальний заклад, в якому ви працюєте
Ім’я, по-батькові та прізвище

Назва навчального закладу

Місто, село, район, область

Відомості про тренінг
Модуль 1. Заповніть всі відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу

Тренери

Місце проведення тренінгу

Опис навчальної теми
Назва
Впишіть творчу назву теми
Стислий опис
Коротко (3-5 речень)  опишіть навчальний проект, вказавши клас , назву теми з програми, основні види діяльності учнів, можливі учнівські ролі, які передбачаються у сценарії проекту та  продукти діяльності учнів в проекті.
Предмет, навчальна тема
Вкажіть основний навчальний предмет, для вивчення якого ви будете розробляти цю навчальну тему. Зазначте тему, як вона зазначена  в навчальних програмах та Державних освітніх стандартах. Зазначте також інші навчальні предмети, яких стосується вивчення цієї теми.
*Примітка
Можливі варіанти використання проектів з виховної роботи
Клас (вікова категорія)
Запишіть клас та вік учнів
Вкажіть клас, вік учнів
Приблизний час вивчення теми
Запишіть орієнтовний час вивчення теми
Наприклад: Вісім 45-хвилинних уроків, або 6 тижнів, або 3 місяці тощо
Освітні засади
Навчальні програми
В цьому розділі повинні міститися пріоритетні, головні навчальні цілі , яких ваші учні мають досягти (а не торкатися), та які ви маєте і можете оцінити наприкінці вивчення цієї теми.
Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів
Доповнюйте, змінюйте навчальні цілі в кожному наступному модулі.
Сформулюйте пріоритетний перелік навчальних цілей щодо вивчення  змісту та формування навичок, які будуть оцінені та які мають бути сформовані в учнів після виконання проектів.
Основні запитання
Запишіть перший варіант Ключового, Тематичних та Змістових запитань. Переглядайте та вдосконалюйте їх за необхідності в наступних модулях.
Ключове запитання
Широке, об’єднуюче, проблемне  запитання, яке може встановити зв’язки між  декількома навчальними предметами чи темами
Тематичні запитання
Провідні запитання для учнівських проектів, що спрямовують дослідження
Змістові запитання
Фактичні запитання з теми
План оцінювання
Графік оцінювання
На початку проекту
Впродовж роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом
Впишіть методи оцінювання, які допомагають визначити попередні знання, уміння, навички та ставлення учнів, їх,  ставлення та можливі неправильні уявлення щодо теми

Впишіть інструменти оцінювання, які допомагають визначити попередні знання та навички учнів, їх уміння,  ставлення та можливі неправильні уявлення щодо теми

Впишіть методи оцінювання, які допомагають визначити навчальні потреби учнів, а також відслідковувати їх прогрес у навчанні, перевірити розуміння, а також заохотити до пізнання особливостей власного мислення, само керування у навчанні та співпраці
Впишіть інструменти оцінювання, , які допомагають визначити навчальні потреби учнів, а також відслідковувати їх прогрес у навчанні, перевірити розуміння, а також заохотити до пізнання особливостей власного мислення, само керування у навчанні та співпраці
Впишіть методи оцінювання, які допомагають визначити рівень розуміння вивченого, навички  учнів, які вони отримали в результаті роботи над проектом; а також заохотити учнів до подальшого пізнання своїх особливостей мислення, визначити подальші навчальні потреби учнів та спонукати їх до подальшого навчання
Впишіть інструменти оцінювання, які допомагають визначити рівень розуміння вивченого, навички  учнів, які вони отримали в результаті роботи над проектом; а також заохотити учнів до подальшого пізнання своїх особливостей мислення, визначити подальші навчальні потреби учнів та спонукати їх до подальшого навчання
Методичні засади
Попередні знання та навички
Які знання повинні вже мати учні, якими комп’ютерними та іншими навичками учні мають володіти перед тим, як вони почнуть працювати у проектах
Діяльність учнів
o   Записати, які дослідження виконують учні при вивченні теми.
o   Записати, як учні використовуватимуть Інтернет при вивченні теми, виконанні проектів .
o   Описати, як здійснюватиметься диференціація навчання в ході вивчення теми, формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість учнів у навчанні та відслідковується їх прогрес у навчанні.

Діяльність вчителя
o   Записати, як здійснюється з’ясування навчальних потреб учнів, що базується на вивченні їх попередніх знань, вмінь і навичок. Як вступна презентація допоможе з’ясувати навчальні потреби учнів.
o   Після створення вчителем прикладу учнівської роботи записати про те, як учні його використовуватимуть в якості прикладу для створенні власних робіт.
o   Записати, як відбуватиметься оцінювання учнівських комп’ютерних робіт, їх діяльності в ході виконання проектів.
o   Описати, як здійснюватиметься фасилітація навчального процесу, які будуть учням надані інструкції та вказівки для допомоги їх навчанню.
Матеріали та ресурси
Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)          
 Комп’ютер (и)
 Цифровий фотоапарат
 Доступ до Інтернету
  Лазерний диск
 Принтер
 Мультимедійний проектор
 Сканер
 Телевізор
 Відеомагнітофон
 Відеокамера
 Обладнання для відео конференцій
 Інше      
Програмне забезпечення  (відмітьте необхідне)            
 Програма для роботи з базами даних/ електронними таблицями
 Програма для створення публікацій
 Програма для електронної пошти
 Програма для роботи із зображеннями
 Програма для створення комп’ютерних презентацій
 Програма для роботи з Інтернетом
 Програма для  розробки веб-сторінок
 Програма для роботи з текстами
 Інше      
Друковані матеріали
Підручники, посібники, художня література, довідники, енциклопедії, інструкції тощо.
Обладнання
Основні матеріали, предмети, які необхідно замовити або зібрати чи придбати  для виконання вашого проекту.
Інтернет-сервіси
Smore, Padled,Mind the Graph
Інтернет ресурси
Адреси веб-ресурсів, які знадобляться для виконання навчальних проектів та вивчення теми
Інші ресурси
Запрошені експерти, наставники, учні  інших класів, члени громади, батьки; поїздки та екскурсії тощо.

Календар

Блог

План впровадження проекту

Дома закріплюємо вивчене


Комментариев нет:

Отправить комментарий